Elszállított gépjárművek


A gépjármű átvehető a 4034, Debrecen, Vágóhíd utca 10-12 (Debreceni Zsibvásár) címen. Érdeklődni lehet az elszállítással kapcsolatban a Debreceni Közterület Felügyeleten (4026, Debrecen, Bem tér 14), munkanapokon hétfőtől csütörtökig 7.30-16.00-ig, pénteken 7.30-13.30-ig, illetve az 52/502530 vagy a 30/4882100 telefonszámokon.

Érdeklődni lehet a Pannon Guard Biztonsági Szolgáltató ZRT, mint közreműködő (4030, Debrecen, Vágóhíd u. 10-12) ügyeletén hétfőtől vasárnapig 0-24 óráig, valamint a 30/8704255-ös telefonszámon.

Jármű elszállítással kerékbilincseléssel kapcsolatos tájékoztató
 
Látogatók száma:
Látogatók a mai napon:
 

Állásajánlatok

   Lekicsinyít

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

MEZŐŐR

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A § alapján pályázatot hirdet mezőőr munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. április 15. napi hatállyal, határozott időre szóló kinevezéssel 4 hónap próbaidővel 2024. december 31-ig.

A jogszabályban meghatározott, szükséges vizsgák letételét követően a kinevezés határozatlan idejűvé változik.

 

A mezőőr feladata:

Debrecen Megyei Jogú város Önkormányzat közigazgatási területéhez tartozó termőföldek őrzésének, valamint a termőföldön lévő, illetve ahhoz tartozó termények és termékek, felszerelések, eszközök, haszonállatok, továbbá mezőgazdasági építmények, földmérési jelek vagyonvédelmének ellátása.

 

A munkavégzés helye: Debrecen közigazgatási területéhez tartozó termőföldek

 

Pályázati feltételek:

-          8 általános iskolai végzettség,

-          büntetlen előélet, cselekvőképesség,

-          magyar állampolgárság,

-          B kategóriás jogosítvány.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          középfokú iskolai végzettség,

-          fegyvertartási engedély sörétes lőfegyverre,

-          a fegyveres biztonsági őrségről, a természetvédelmi és a mezei őrszolgálatról szóló 1997. évi CLIX tv. 22.§ (1) bekezdésében meghatározott mezőőri és rendészeti vizsga megléte,

-          A kategóriás jogosítvány

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          iskolai végzettséget, képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv. 5.§ (2)-(3) bekezdésében kizáró okok hatálya alatt nem áll, vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-         a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi és pszichológiai alkalmassági vizsgálat,

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/194/2024, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 24.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 28.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úr a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. március 8.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. március 8.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

EGYÉB ÜGYINTÉZŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § szerint pályázatot hirdet egyéb ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. április 2. napi hatállyal, határozott időre (2024. december 31. napjáig) szóló kinevezéssel 4 hónap próbaidő kikötésével.

Az egyéb ügyintéző munkakört betöltő közalkalmazott feladata:

A Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III.27.) Önkormányzati rendelet 1. §-ában meghatározott feladatok, valamint iktatás és iratkezelési teendők ellátásában való közreműködés.

 

A munkavégzés helye: Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.)

 

Pályázati feltételek:

-          középfokú iskolai végzettség / érettségi bizonyítvány

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          Poszeidon iktatóprogram, elektronikus postázás ismerete, hivatali kapus ügyintézésben szerzett tapasztalat,

-          B kategóriás jogosítvány

-          főiskolai / igazgatásszervezői végzettség.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylést igazoló feladóvevény másolata

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat.

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/188/2024, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 10.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 14.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. február 23.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. február 23.

Bővebben »

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

PORTÁS

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet portás munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. április 2. napi hatállyal, 4 hónap próbaidő után határozatlan időre szóló kinevezéssel.

 

A portás feladata:

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal épületeiben a vagyonbiztonság őrzése, az ügyfelek megfelelő tájékoztatása, útbaigazítása, elektronikus beléptető rendszer kezelése.

 

A munkavégzés helye: Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal épületei (4026 Debrecen, Kálvin tér 11., 4024 Debrecen Piac u. 20.)

 

Pályázati feltételek:

-          8 általános iskolai végzettség,

-          jó kommunikációs képesség,

-          büntetlen előélet, cselekvőképesség,

-          magyar állampolgárság.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          iskolai végzettséget, képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat,

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu e-mail címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/189/2024.

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. március 10.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. március 14.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Jánki Norbert főmunkatárs a 0630/635-1450-es telefonszámon.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. február 23.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. február 23.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

PIACFELÜGYELŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

 

A Debreceni Közterület Felügyelet a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A § szerint pályázatot hirdet a Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) piacfelügyelő munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. március 1.  napi hatállyal, 4 hónap próbaidő kikötésével határozatlan időre szóló kinevezéssel.

 

A piacfelügyelő munkakört betöltő közalkalmazott feladata:

Feladatait az 55/2009. (III.13.) Korm. rendeletnek, az Egészségügyi Miniszter 59/1999. (XI.26) EüM rendeletnek, a piacok szabályzatának, illetve a közegészségügyi előírásoknak megfelelően végzi.

 

Pályázati feltételek:

-          középfokú iskolai végzettség,

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet, cselekvőképesség.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          piacfelügyelői szakképesítés,

-          piacfelügyelői munkakörben szerzett szakmai gyakorlat,

-          jó kommunikációs képesség,

-          határozottság.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          iskolai végzettséget, képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat,

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/177/2024

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 12.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 16.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Jánki Norbert főmunkatárs a 0630/635-1450-es telefonszámon.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. január 29.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. január 29.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

KÖZTERÜLET - FELÜGYELŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.

 

A pályázati munkakör betölthető: legkorábban 2024. március 1. napi hatállyal, 6 hónap próbaidő után határozatlan idejű kinevezéssel.

 

A közterület-felügyelő feladata:

A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv, és a DMJV. Önkormányzat Közgyűlésének a Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III. 27.) önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok ellátását határozza meg.

 

Pályázati feltételek:

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          középfokú iskolai végzettség (érettségi),

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          közterület-felügyelői szakképesítés,

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          a 45/2012. Korm. rendeletnek megfelelő fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv. 5.§ (2)-(3) bekezdésében kizáró okok hatálya alatt nem áll, vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi és pszichikai alkalmassági vizsgálat,

-          vagyonnyilatkozat tétel lefolytatása

 

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/161/2024, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény előírásai alapján történik.

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 4.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 9.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. január 19.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. január 19.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

KÖZTERÜLET – HASZNOSÍTÁSI ÜGYINTÉZŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § szerint pályázatot hirdet közterület-hasznosítási ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A munkakör betölthető: 2024. március 1. napi hatállyal, határozatlan időre szóló kinevezéssel, 4 hónap próbaidő kikötésével.

 

A közterület-hasznosítási ügyintéző munkakört betöltő közalkalmazott feladata:

A Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III.27.) Önkormányzati rendelet 1. §-ában meghatározott feladatokban való közreműködés.

 

Pályázati feltételek:

-          igazgatásszervező / közigazgatás-szervező végzettség,

-          felhasználói szintű számítógépes ismeretek,

-          B kategóriás vezetői engedély,

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          jó helyismeret (Debrecen város és közigazgatási területe),

-          A kategóriás vezetői engedély.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylést igazoló feladóvevény másolata

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat.

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/162/2024, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2024. február 4.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. február 9.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úr a 0630/488-2111-es telefonszámon.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2024. január 19.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2024. január 19.

Bővebben »

 PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

KÖZTERÜLET - FELÜGYELŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.

 

A pályázati munkakör betölthető: legkorábban 2024. január 15. napi hatállyal, 6 hónap próbaidő után határozatlan idejű kinevezéssel.

 

A közterület-felügyelő feladata:

A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv, és a DMJV. Önkormányzat Közgyűlésének a Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III. 27.) önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok ellátását határozza meg.

 

Pályázati feltételek:

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          középfokú iskolai végzettség (érettségi),

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          közterület-felügyelői szakképesítés,

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          a 45/2012. Korm. rendeletnek megfelelő fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv. 5.§ (2)-(3) bekezdésében kizáró okok hatálya alatt nem áll, vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi és pszichikai alkalmassági vizsgálat,

-          vagyonnyilatkozat tétel lefolytatása

 

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/271/2023, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény előírásai alapján történik.

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 10.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 29.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2023. november 24.

DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2023. november 24.

Bővebben »

 PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

EGYÉB ÜGYINTÉZŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § szerint pályázatot hirdet egyéb ügyintéző munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. január 15. napi hatállyal, határozatlan időre szóló kinevezéssel 4 hónap próbaidő kikötésével.

Az egyéb ügyintéző munkakört betöltő közalkalmazott feladata:

A Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III.27.) Önkormányzati rendelet 1. §-ában meghatározott feladatok, valamint iktatás és iratkezelési teendők ellátásában való közreműködés.

 

A munkavégzés helye: Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.)

 

Pályázati feltételek:

-          főiskolai / igazgatásszervezői végzettség,

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          B kategóriás jogosítvány.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, vagy az igénylést igazoló feladóvevény másolata

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat.

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/272/2023, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. december 10.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. december 29.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2023. november 24.

DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2023. november 24.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

KÖZTERÜLET - FELÜGYELŐ

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.

 

A pályázati munkakör betölthető: legkorábban 2023. december 1. napi hatállyal, 6 hónap próbaidő után határozatlan idejű kinevezéssel.

 

A közterület-felügyelő feladata:

A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv, és a DMJV. Önkormányzat Közgyűlésének a Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III. 27.) önkormányzati rendeletben meghatározott feladatok ellátását határozza meg.

 

Pályázati feltételek:

-          magyar állampolgárság,

-          büntetlen előélet,

-          cselekvőképesség,

-          középfokú iskolai végzettség (érettségi),

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          közterület-felügyelői szakképesítés,

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          a 45/2012. Korm. rendeletnek megfelelő fényképes szakmai önéletrajz,

-          képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv. 5.§ (2)-(3) bekezdésében kizáró okok hatálya alatt nem áll, vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi és pszichikai alkalmassági vizsgálat,

-          vagyonnyilatkozat tétel lefolytatása

 

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/257/2023, vagy személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. október 30.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. november 10.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2023. október 16.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2023. október 16.

Bővebben »

 

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS

 

PORTÁS

MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

 

A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 20/A. § alapján pályázatot hirdet portás munkakör betöltésére.

 

A munkakör legkorábban betölthető: 2024. január 2. hatállyal, 4 hónap próbaidő után határozatlan időre szóló kinevezéssel.

 

A portás feladata:

Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal épületeiben a vagyonbiztonság őrzése, az ügyfelek megfelelő tájékoztatása, útbaigazítása, elektronikus beléptető rendszer kezelése.

 

A munkavégzés helye: Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatal épületei (4026 Debrecen, Kálvin tér 11., 4024 Debrecen Piac u. 20.)

 

Pályázati feltételek:

-          8 általános iskolai végzettség,

-          jó kommunikációs képesség,

-          büntetlen előélet, cselekvőképesség,

-          magyar állampolgárság.

 

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

-          hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.

 

A pályázatnak tartalmaznia kell:

-          részletes fényképes szakmai önéletrajz,

-          iskolai végzettséget, képesítést tanúsító okirat másolata,

-          3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,

-          a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul.

 

Alkalmazási feltételek:

-          orvosi alkalmassági vizsgálat,

-          három hónapnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány.

 

 

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu e-mail címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/256/2023.

 

Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a Közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény előírásai alapján történik.

 

A pályázat benyújtásának határideje: 2023. október 30.

A pályázat elbírálásának határideje: 2023. november 10.

 

A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:

Jánki Norbert főmunkatárs a 0630/635-1450-es telefonszámon.

 

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

-     Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2023. október 16.

-     DMJV Polgármesteri Hivatala (Új Városháza) hirdetőtábláján – 2023. október 16.

Bővebben »