PÁLYÁZATI FELHÍVÁS
KÖZTERÜLET - FELÜGYELŐ
MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
A Debreceni Közterület Felügyelet (4026 Debrecen, Bem tér 14.) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet közterület-felügyelő munkakör betöltésére.
A pályázati munkakör betölthető: legkorábban 2025. március 3. napi hatállyal, 6 hónap próbaidő után határozatlan idejű kinevezéssel.
A közterület-felügyelő munkakört betöltő köztisztviselő feladata:
A közterület-felügyeletről szóló 1999. évi LXIII. törvényben, az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv, és a DMJV. Önkormányzat Közgyűlésének a Debreceni Közterület Felügyelet feladatainak meghatározásáról szóló 8/2014. (III. 27.) önkormányzati rendeletében meghatározott feladatok ellátását határozza meg.
Pályázati feltételek:
- magyar állampolgárság,
- büntetlen előélet, valamint a pályázóval szemben az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. törvény 5. § (2)-(3) bekezdésében kizáró okok nem állhatnak fenn,
- cselekvőképesség,
- legalább érettségi bizonyítvány; vagy közszolgálati középiskolai végzettség; vagy középiskolai végzettség és közszolgálati szakképesítés; vagy középiskolai végzettség és közterület-felügyelői vizsga.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- közterület-felügyelői szakképesítés.
A pályázatnak tartalmaznia kell:
- a közszolgálati személyügyi nyilvántartásra és statisztikai adatgyűjtésre, a közszolgálati alkalmazottak és a munkavállalók személyi irataira vonatkozó szabályokról, valamint a kormányzati igazgatási szervek álláshelyeinek nyilvántartásáról szóló 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete szerinti önéletrajznak megfelelő fényképes szakmai önéletrajz,
- a végzettséget, képesítéseket igazoló okiratok másolata,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány, amellyel a pályázó igazolja az egyes rendészeti feladatokat ellátó személyek tevékenységéről, valamint egyes törvényeknek az iskolakerülés elleni fellépést biztosító módosításáról szóló 2012. évi CXX. tv. 5.§ (2)-(3) bekezdésében kizáró okok hatálya alatt nem áll, vagy az igényléséről szóló postai feladóvevény másolata,
- a pályázó nyilatkozata arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul, s a pályázati eljárásban résztvevők a pályázati anyagba betekinthetnek.
Alkalmazási feltételek:
- a közterület-felügyelők egészségi, fizikai és pszichikai alkalmassági követelményeiről szóló 78/1999. (XII.29.) EüM-BM együttes rendelet szerinti orvosi és pszichikai alkalmassági vizsgálat,
- vagyonnyilatkozat-tétel lefolytatása.
A pályázat benyújtásának módja:
- elektronikus úton a munkaugy@kozterf.hu email címre a munkakör megnevezésével és azonosító számmal: G/3/191/2025, vagy
- személyesen Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető Úrnál (4026 Debrecen, Bem tér 14.).
Az illetmény és egyéb juttatások megállapítása a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény előírásai alapján történik.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 9.
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. február 14.
A pályázattal kapcsolatban felvilágosítást nyújt:
Tőzsér Gyula Hatósági Osztályvezető a 0630/488-2111-es telefonszámon.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:
- Debrecen Megyei Jogú Város honlapján (www.debrecen.hu) – 2025. janiár 24.